9.1 C
Budapest

Kik és hogyan akarják pusztulásba sodorni Magyarországot?

A Betyársereg biztonságpolitikai szakértője, nevezzük Lajosnak, precíz elemzésében feltárja, hogy Magyarország társadalmi, infrastrukturális, szociális hálóját, egyes jól behatárolt körök, miként szeretnék megsemmisíteni a migránsok segítségével.

bb_l2438

Magyarország társadalmi rendje precíz tervezéssel és kivitelezéssel egy hét alatt megbontható. A kivitelezési technikák az infrastrukturális szabotázs kategóriájában több reálisan működő elkövetési módszereket takarnak. Az elkövetési technikák elsajátítása nem igényel több éves szakirányú képzést, esetenként akár egy informális ötlet is elegendő lehet egy elszánt és háttértámogatással rendelkező „végrehajtó” számára.

A migráns invázió a könnyedén megbontható társadalmi renden felül egy olyan veszély, amelyet a jelen helyzetben elkerülni nem, csak tompítani lehet, továbbá felkészülni az eshetőségekre.

Instant társadalom:

2011-ben kezdte kidolgozni a – nevezzük úgy – baloldali elit, hogy egy olyan szerveződést hoz létre, ami gyakorlatilag állam az államban. Pontosan tudták, hogy mire készülnek az ország felett lévők (két spekulációs támadás volt akkoriban az országunk ellen) és annak érdekében, hogy egy összeomlott társadalmi rendben ők szervezetileg, egyénileg, érdekileg ne sérüljenek, egy „instant társadalmat” hoztak létre. Ugyanez a minta működött Ukrajnában is, és ennek volt köszönhető, hogy az elégedetlenkedő tüntetők folyamatosan úgy voltak ellátva mindennel, hogy a szükség, a hideg ne oszlassa szét őket. Ez a „instant társadalom” megvan, és olyan civil szervezetekkel operál (Soros alapítvánnyal a háttérben), amiket egyre többen ismernek föl, mint negatív csoportokat. Ezeket a tavaly ősszel elhíresült pl.  Norvég Alap által pénzeltként megismert civil szerveződéseket használják fel arra, hogy szervezhessenek. Három éve működik, már tavaly jól meg lehetett figyelni a háttérirányításukat.

bb_l2447

Morális válság a rendvédelmisek körében:

Az intézkedési láncolat megbénulásának humánkockázati pontja, amelyet nem a szakmai felkészültség, belső ellentétek, vagy a hiányos eszközpark indukál, hanem két olyan dolog ebben a helyzetben, ami reális és itt van a közeljövőben!

1, A végrehajtó, kivitelező egységek tagjai között szakemberek vannak és sokuk nem ért egyet a nyilvánvalóan reaktív, sok esetben kontraproduktív irányítással. Nem látják a megoldást, a koncepciót a vezetői törzsben, így a rendkívüli helyzetben szükséges döntést késve, vagy egyáltalán nem hozzák meg.

2, A társadalmunk legkisebb szerveződési egysége a család iránti félsz. Egy rendkívüli helyzetben, amikor életbe léptetik a „különleges jogrendet”, amikor a feladatot végrehajtó személy nem érzi biztonságban a családtagjait, javait egy olyan lelki, idegállapot terjedhet el akár teljes feladatot végrehajtó egységek között, ami a közvetlen terror, katasztrófa elhárítást akadályozhatja.

Proaktív vonalat követve a következő lehetőségek vannak:

1, Az elpusztított múlttal és hamis jövőképpel rendelkező százezrek rohamát az ősz és a tél csökkenti. Így az UNIO elegendő lélegzethez jut ahhoz, hogy együttes, hatékony lépést dolgozzon ki.  – Nem reális. A menekültáradat ugyan csökkenni fog, de az úton lévők nem fognak visszafordulni és az Őket támogató szervezetek minden bizonnyal ruházattal is ellátják Őket. Az az erő, amely képes volt ennyi ember útját megszervezni és részben finanszírozni, nem ok nélkül tette azt, amit. Senki ne gondolja azt, hogy a magyar határzár képes lehet meggátolni egy olyan hatalom akaratát, ami sokkal komolyabb hatalommal rendelkezik, mint az országunk.

2, Jelenleg is folyamatosan nő (talán a mostani határzár ezt most blokkolta) azoknak a migránsoknak a száma, akik az ujjlenyomatvételtől tartva a hatósági látókörön kívül, gyakorlatilag a “zöldben” vándorolnak az országon keresztül.  Az ősz beköszöntével ezek a feltehetően összességében több ezer főt is elérő csoportok olyan helyeken is kereshetnek ideiglenes menedéket, amely a lakott tanyavilágban jelentős veszélyt jelenthet. – Sajnos tényszerű. A rendvédelmi szervek képzettség (járműpart, eszközök, felszerelés) hiányában nem derítik fel ezeket a csoportokat.

bb_l2487

3, A magyar táborokban a továbbjutásban megakadályozott/ visszatoloncolt, reményt vesztett migránsok részéről és a táborok környékén a családjukat féltő és emiatt radikalizálódó magyarság részéről konfliktusok kialakulása várható. A két helyzet kezelése rendvédelmileg – úgy, hogy a rendőrök jelentős hányada sem ért egyet a migránsokkal – idővel egyre nehezebb lesz. – egyik reális jövőkép. Amennyiben a határt valóban képesek leszünk tartósan blokkolni, javulás állhat be a táborok körüli moralitásban.

4, A migráns csoportok között több olyan egység aktivizálódik, amelyek az Iszlám Állam megbízásából érkeztek Európába/ Magyarországra. Ezek a csoportok olyan előre eltervezett cselekményeket fognak végrehajtani, amelyeknek két célja lehet:

1, teátrális zavarkeltés (brutális tettekkel)

2, társadalmi rend megbontása (infrastrukturális terrorcselekményekkel könnyedén kivitelezhető)

Valószínűsíthető és semmiképp nem zárható ki ez a lehetőség!! Mivel már-már kimondott nyílt titok, hogy az Iszlám Állam nem az, aminek a balliberális médiumok bemutatják, hanem „bizonyos” titkosszolgálatok által céllal létrehozott szervezet! Magyarán a lehetséges terrorcselekmények nem pusztán a káoszt fogják elérni, hanem annál sokkal többet.

Miért lehet ez a jelenlegi társadalmunkra veszélyes?

Szögezzük le, hogy a káosznál és az ebből kiemelkedő ballib. által létrehozott „Instant Társadalomnál”  egy nemzeti öntudattal rendelkező ember/ csoport számára rosszabb nem történhet! Mint egy modern Tanácsköztársaság! A regnáló politikai elitnél jobbat ezen a téren, ebben a helyzetben nem tud kitermelni a politikai közélet!

A nekik biztosított személyvédelem, titkosszolgálati támogatás egyfelől segítség lehet számukra, másfelől hamis remény is egyben. A szakszolgálatok alkalmazottjai munkájukat végzik. Klisék, általános eljárási rendek alapján vannak megtervezve a vezető politikai személyek vészeseti reakcióik, amelyekben a személyvédelmi feladatokat ellátó egységeknek jut a főszerep. Janukovics esetében jól látható volt az, hogy a 30.000 fős SZBU nem volt képes időben felderíteni az államellenes felforgatást és így a professzionálisan képzett ügynököknek az orosz kapcsolataik ellenére éppen csak sikerült kivinniük az országból az elnököt. A magyar képzettség és felkészültség lényegesen alacsonyabb szinten van, továbbá az ismert menekítési pontok sajnos közismertek.

Egy kifejezetten politikai és/ vagy gazdasági indíttatású társadalmi összeomlásban (akár háborús helyzetre is igaz) az első célszemélyek a regnáló politikai és társadalmi elit tagjaiból kerülnek ki. Ebből az következik, hogy amennyiben az érdek úgy kívánja, a mostani rend professzionális egységek bevonásával (PMC) néhány óra alatt megbontható lehet, és ez egyenlő lehet a káosszal főleg úgy, hogy a rendvédelmi egységeink kimerültek és túlterheltek.

bb_l2518

Társadalmi összeomlás egy folyamat, amelyet megterveznek és kiviteleznek (az Európai Unió egy ilyen folyamatban van), ahogy egy vészeseti terv is az. Az egyén mikro és makroközösségének a fennmaradása attól függ, hogy ez utóbbi terv milyen mélységben van kidolgozva és milyen szervezeti egységek támogatják a kivitelezését.

(Betyársereg)

spot_img
spot_img

Kapcsolódó cikkeink

Friss cikkeink